ابزار وبلاگ

گام یازدهم
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گام یازدهم

در پاسخ به نظر سنجی خبرآنلاین:

تا جوانان حزب اللهی هستند دکتر جلیلی به حمایت هیچ کس نیاز ندارد

مدتها بود که به منظور عدم ورود زود هنگام به موضوع انتخابات سعی داشتیم که مطلبی انتخاباتی از دکتر جلیلی روی خروجی وبلاگ های حامی قرار نگیرد ؛ لیکن قرار گرفتن یک نظر سنجی انتخاباتی در خبرآنلاین پیرامون نامزدی که احتمالا مورد حمایت آقای احمدی نژاد قرار می گیرد (!) ما را بر آن داشت که موضع خود را به صورت مختصر در این باره بیان داریم.

سوال اینجاست که مدیران سایت با قرار دادن این نظر سنجی در پی گرفتن کدامین نتیجه هستند؟ 

چند ماهی بیشتر از تهمت ها و دروغ پراکنی های چند سایت خاص به این مرد والا مقام و سرباز فداکار رهبری نمی گذرد. آنجا که برخی تلاش های شبانه روزی آن بزرگوار را تبلیغات انتخاباتی و حرکاتی پوپولیستی جهت جمع آوری آرا خواندند و به نشان مهر بر پیشانی استناد کرده و آنرا را ریاکاری و عوام فریبی نام نهادند!

برای تحلیل فضای بوجود آمده حول کاندیداتوری دکتر جلیلی باید به این نکته توجه نمود که بر همگان ثابت شده است که دکتر جلیلی با توجه به این فضای غیر اخلاقی و کثیفی که سیاست بازان مدت هاست در جو سیاسی کشور ایجاد نموده اند چندان مایل به کاندیداتوری در انتخابات نیستند.

هر روز شاهد انگ و تهمت جدید به کسی هستیم که خود را کارگر انقلاب می داند و در هیچ برهه ای از انقلاب سهم خواهی ننموده است. انگ ریا کاری ، تهمت عوامفریبی و امروز نسبت دادن ایشان به جریان انحرافی در لوای حمایت آقای احمدی نژاد از ایشان!

کسانی که بازگشت به مبانی اصیل انقلاب را همچون گذشته برای ادامه ی سهم خواهی خود از انقلاب سم مهلکی می دانند راه خود را برای کنار زدن دکتر به درستی یافته اند ، و آن گسترش فضای غیر اخلاقی و لجن پراکنی سیاسی جهت انصراف ایشان از ادامه ی مسیر است.

اما این رسانه ها و دست اندر کاران پشت صحنه ی آن بدانند که در وقت مقتضی و فرصت مناسب باز هم همچون گذشته قدرت جوانان حزب اللهی جهت همراه نمودن امت حزب الله با آرمانهای امام و انقلاب را خواهند دید و بازهم به حول و قوه ی الهی قرار گرفتن فردی آرمانگرا و انقلابی در راس قوه ی مجریه را شاهد خواهند بود.

انشالله


[ یادداشت ثابت - جمعه 91/6/25 ] [ 8:26 صبح ] [ حامی اصفهانی ] [ نظر ]

حضور هاشمی رفسنجانی در انتخابات ریاست جمهوری به مصلحت نیست

محمدرضا باهنر، نایب رئیس مجلس و دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین در گفت وگو با سایت خانه ملت به تشریح مسائل مختلفی درباره انتخابات ریاست جمهوری دوره یازدهم پرداخت. وی درباره احتمال حضور هاشمی رفسنجانی در انتخابات آینده ریاست جمهوری، گفت: من فکر می کنم مصلحت نیست که آقای هاشمی وارد میدان شود. ایشان جایگاه ویژه خودشان را داشته و باید جایگاه خود را حفظ کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود : اصلاح طلبان به طور شفاف مرز خود را با سران فتنه روشن کنند.در همین حال باهنر در پاسخ به این سوال که شکل انتخابات آینده ریاست جمهوری را شبیه سال 84 می بینید یا سال 88، گفت: من فکر می کنم بیشتر شبیه سال 84 بشود، چون ما در انتخابات 88 دو نامزد اصولگرا نداشتیم، یعنی کاندیداهای متنوع ورود پیدا می کنند و اگر هم یکی از کاندیداها گل نکند احتمال دارد انتخابات به مرحله دوم کشیده شود.


[ یادداشت ثابت - چهارشنبه 91/6/23 ] [ 9:52 صبح ] [ حامی اصفهانی ] [ نظر ]

هزینه 20 میلیاردی یک کاندیدا برای انتخابات از هم اکنون

به گزارش جهان، مشرق نوشت:

به تازگی یکی از کاندیداهای پیشگام ریاست جمهوری اقدام به فراخوان مسوولان ستاد انتخاباتی خود از سراسر کشور نموده تا درباره برنامه ها و سفرهای استانی خود که از نیمه دوم سال آغاز می شود توضیحاتی را ارائه نماید. وی در این جلسه تاکید کرده که به هیچ وجه انصراف نخواهد داد و تا آخر انتخابات حضور خواهد داشت.
وی به مسئولان ستادهای استانی خود گفته فعلا بودجه ای 20
میلیاردی برای انتخابات کنار گذاشته است.


[ یادداشت ثابت - جمعه 91/6/18 ] [ 2:56 عصر ] [ حامی اصفهانی ] [ نظر ]
مهمترین چالش آمریکا تدبیر برای بقای رژیم صهیونیستی است.
 

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، سعید جلیلی نماینده امام خامنه ای در شورای عالی امنیّت ملّی طی سخنانی در دوازدهمین اجلاس مجلس خبرگان رهبری، با اشاره به رویکرد تقابلی آمریکا با انقلاب اسلامی در سه دهه گذشته تصریح کرد: ظرفیّت های بالفعل و بالقوّه انقلاب اسلامی و مزیّت های جمهوری اسلامی ایران در عرصه های سیاسی، ‌اقتصادی و علمی در منطقه و جهان، آمریکا را منفعلانه به طرّاحی فشارهای همه جانبه علیه ملّت ایران کرده است.

 

 

وی با اشاره به دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران به ویژه در عرصه تثبیت اندیشه دینی به عنوان خواستگاه مطالبات مردم منطقه و نیز انزوای راهروی رژیم صهیونیستی در عرصه منطقه و جهان، گفت: سایه اقتدار فراگیر جمهوری اسلامی ایران امنیّت و ثبات را در منطقه حاکم کرده است.

دبیر شورای عالی امنیّت ملّی با اشاره به اظهار نظر یکی از مقام های سابق عالی رتبه آمریکا مبنی بر اینکه خاورمیانه کلید تسلّط بر دنیا است و قلب خاورمیانه نیز ایران است، افزود: هر چند آمریکایی ها از هیچگونه تهدید و فشاری علیه ملّت ایران فروگذار نمی‌کنند ولی جمهوری اسلامی ایران توانسته است با منطقی روشن گفتمان انقلاب اسلامی را در تقابل با آمریکا و رژیم صهیونیستی به گفتمان برتر ملّت‌های منطقه تبدیل کند.

جلیلی با بیان اینکه «به اذعان مبانی غربی میزان تنفّر از آمریکا در مردم منطقه رو به فزونی است»، به طرّاحی آمریکا برای ساماندهی ظرفیّت رژیم صهیونیستی برای تقابل جریان انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: امروز تدبیر برای بقای رژیم صهیونیستی به مهمترین چالش دولتمردان آمریکایی تبدیل شده است.

دبیر شورای عالی امنیّت ملّی با تقسیم کردن عمر رژیم صهیونیستی به دوره 30 ساله قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و دوره 30 ساله پس از پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: 30 سال نخست دوره پیروزی‌ ها و موفقیّت های رژیم صهیونیستی در جنگ های 1948 و 1967 بوده امّا پس از پیروزی انقلاب اسلامی رژیم صهیونیستی با عقب نشینی از سرزمین های اشغالی لبنان و شکست در جنگ های 33 روزه از سفارت لبنان و جنگ 22 روزه مقاومت فلسطینی، امید برای ادامه حیات رژیم صهیونیستی رو به افول است.

جلیلی با بیان اینکه رسالت انقلاب اسلامی، بهره‌ گیری از توان امّت اسلامی در مسیر تقابل با نظام سلطه است، افزود: راهبرد جمهوری اسلامی ایران در قبال جریان بیداری اسلامی مبتنی بر محوریّت اندیشه دینی، تقویت مقاومت و تثبیت وحدت اسلامی است./


[ یادداشت ثابت - جمعه 91/6/18 ] [ 12:14 عصر ] [ حامی اصفهانی ] [ نظر ]


[ یادداشت ثابت - جمعه 91/6/4 ] [ 9:51 صبح ] [ حامی اصفهانی ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
درباره وبلاگ

آرشیو مطالب
امکانات وب

حامیان دکتر سعید جلیلی

آمار وبلاگ گام یازدهم