ابزار وبلاگ

دکتر جلیلی به حمایت هیچ کس نیاز ندارد - گام یازدهم
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گام یازدهم

در پاسخ به نظر سنجی خبرآنلاین:

تا جوانان حزب اللهی هستند دکتر جلیلی به حمایت هیچ کس نیاز ندارد

مدتها بود که به منظور عدم ورود زود هنگام به موضوع انتخابات سعی داشتیم که مطلبی انتخاباتی از دکتر جلیلی روی خروجی وبلاگ های حامی قرار نگیرد ؛ لیکن قرار گرفتن یک نظر سنجی انتخاباتی در خبرآنلاین پیرامون نامزدی که احتمالا مورد حمایت آقای احمدی نژاد قرار می گیرد (!) ما را بر آن داشت که موضع خود را به صورت مختصر در این باره بیان داریم.

سوال اینجاست که مدیران سایت با قرار دادن این نظر سنجی در پی گرفتن کدامین نتیجه هستند؟ 

چند ماهی بیشتر از تهمت ها و دروغ پراکنی های چند سایت خاص به این مرد والا مقام و سرباز فداکار رهبری نمی گذرد. آنجا که برخی تلاش های شبانه روزی آن بزرگوار را تبلیغات انتخاباتی و حرکاتی پوپولیستی جهت جمع آوری آرا خواندند و به نشان مهر بر پیشانی استناد کرده و آنرا را ریاکاری و عوام فریبی نام نهادند!

برای تحلیل فضای بوجود آمده حول کاندیداتوری دکتر جلیلی باید به این نکته توجه نمود که بر همگان ثابت شده است که دکتر جلیلی با توجه به این فضای غیر اخلاقی و کثیفی که سیاست بازان مدت هاست در جو سیاسی کشور ایجاد نموده اند چندان مایل به کاندیداتوری در انتخابات نیستند.

هر روز شاهد انگ و تهمت جدید به کسی هستیم که خود را کارگر انقلاب می داند و در هیچ برهه ای از انقلاب سهم خواهی ننموده است. انگ ریا کاری ، تهمت عوامفریبی و امروز نسبت دادن ایشان به جریان انحرافی در لوای حمایت آقای احمدی نژاد از ایشان!

کسانی که بازگشت به مبانی اصیل انقلاب را همچون گذشته برای ادامه ی سهم خواهی خود از انقلاب سم مهلکی می دانند راه خود را برای کنار زدن دکتر به درستی یافته اند ، و آن گسترش فضای غیر اخلاقی و لجن پراکنی سیاسی جهت انصراف ایشان از ادامه ی مسیر است.

اما این رسانه ها و دست اندر کاران پشت صحنه ی آن بدانند که در وقت مقتضی و فرصت مناسب باز هم همچون گذشته قدرت جوانان حزب اللهی جهت همراه نمودن امت حزب الله با آرمانهای امام و انقلاب را خواهند دید و بازهم به حول و قوه ی الهی قرار گرفتن فردی آرمانگرا و انقلابی در راس قوه ی مجریه را شاهد خواهند بود.

انشالله


[ یادداشت ثابت - جمعه 91/6/25 ] [ 8:26 صبح ] [ حامی اصفهانی ] [ نظر ]
درباره وبلاگ

آرشیو مطالب
امکانات وب

حامیان دکتر سعید جلیلی

آمار وبلاگ گام یازدهم