ابزار وبلاگ

گام یازدهم
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گام یازدهم

جلیلی: راه حل مسائل سوریه داخلی است

دبیر شورایعالی امنیت ملی کشورمان گفت راه حل مسائل سوریه داخلی است و کسی حق دخالت در امور این کشور را ندارد.





به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر و تفسیر برون مرزی، سعید جلیلی دوشنبه در دیدار محمد صبحی ابوشامات، رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس سوریه در تهران، افزود از همه ابتکارها برای گفت وگوهای ملی در سوریه، حمایت می کند.
جلیلی با اشاره به پیشینه فرهنگی و قابلیت های سوریه، تصریح کرد حامیان تروریسم و خونریزی در سوریه، نمی توانند مدافع حقوق ملت و دموکراسی در سوریه باشند.
دبیر شورایعالی امنیت ملی با اشاره به جایگاه سوریه در تحولات سه دهه اخیر منطقه و یادآوری تلاش دشمنان برای انتقام گیری از محور مقاومت، گفت دولت و مردم سوریه با پایداری خود اقتدار مقاومت را نمایش دادند.
جلیلی با تاکید بر این که مقاومت امروز ملت سوریه در برابر دشمنان خارجی و تروریسم داخلی به سبب اقتدار ناشی از سه دهه مقاومت دولت و مردم سوریه در برابر رژیم صهیونیستی است، افزود سوریه با عبور از این بحران بدون شک مقتدرتر از گذشته خواهد شد.

رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس سوریه نیز با اشاره به نقش مهم جمهوری اسلامی ایران در حل بحران های منطقه ای، گفت ایران و سوریه با حمایت از مقاومت عامل ثبات و امنیت منطقه به شمار می روند.
محمد صحبی ابوالشامات، رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس سوریه و خانم «فادیا دیب» رییس کمیسیون امور خارجی مجلس سوریه، برای دیدار و گفت و گو با مقامات جمهوری اسلامی ایران روز یکشنبه در صدر هیاتی پارلمانی وارد تهران شدند.

[ یادداشت ثابت - دوشنبه 91/7/4 ] [ 9:51 صبح ] [ حامی اصفهانی ] [ نظر ]

شماره چهارم ماهنامه گفتمان ? نشریه الکترونیکی حامیان دکتر سعید جلیلی 

منتشر شد 

 فایل این نشریه را از اینجا دانلود کنید

 


[ یادداشت ثابت - جمعه 91/7/1 ] [ 3:34 عصر ] [ حامی اصفهانی ] [ نظر ]

پورمحمدی احساس تکلیف کرد!!

حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی عصر امروز در حاشیه بازدید از حوزه علمیه حضرت ولی عصر (عج) شهرستان بناب با بیان اینکه حضور در صحنه رقابت انتخابات یک تکلیف است، افزود: اگر تقدیر الهی باشد و فضا ایجاب کند، به عنوان سرباز ولایت کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری خواهم شد و وقتی وارد صحنه شدیم برنامه‌های خود را ارائه خواهیم داد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور تأکید کرد: هر کسی بخواهد رئیس جمهور شود، باید وضعیت داخلی کشور را تغییر دهد.

وی تصریح کرد: هر کسی بخواهد وارد این عرصه شود، وضع حاکم را باید اصلاح و بهبود بخشد و این یک انتظار عمومی است و مردم چنین توقعی را از رئیس جمهور آینده خود دارند.

نخستین وزیر کشور دولت نهم با اشاره به اینکه حدود 9 ماه به انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و همچنین انتخابات ریاست جمهوری مانده، گفت: تلاش کنیم با انتخاب افرادی که شایستگی لازم را دارند، سرنوشت خوبی را برای خود و کشور خود رقم زنیم و کسانی که شایستگی لازم را برای این امور ندارند، آنها را کنار زنیم.

پورمحمدی اضافه کرد: ما می‌خواهیم منشا تحول باشیم و باید ببینیم که این تحول امکان‌پذیر هست یا نه؟! به خصوص بنده که گرایشم قانونگرایی جدی است و باید بسترهای لازم آن فراهم باشد.


[ یادداشت ثابت - جمعه 91/7/1 ] [ 3:31 عصر ] [ حامی اصفهانی ] [ نظر ]

دیدار «جلیلی» و «اشتون» در کنسولگری ایران در استانبول

 

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری فرانسه، دیدار «کاترین اشتون» و «سعید جلیلی» عصر سه‌شنبه [به وقت استانبول] آغاز شد.

این دیدار دور از حضور خبرنگاران و پشت درهای بسته و در کنسولگری ایران در استانبول برگزار شد.

قرار بود دیدار جلیلی و اشتون اواخر ماه آگوست [10 شهریور] برگزار شود اما این دیدار به تعویق افتاد.

آخرین دیدار ایران و گروه 1+5 در جولای گذشته در مسکو برگزار شد و در آن نشست توافق شد که کارشناسان ایران و گروه 1+5 با یکدیگر دیدارهایی برگزار کنند.


[ یادداشت ثابت - سه شنبه 91/6/29 ] [ 12:43 عصر ] [ حامی اصفهانی ] [ نظر ]

دیدار جلیلی و اردوغان پشت دربهای بسته/ ساعاتی دیگر دیدار با اشتون

دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران ساعت 19:30 امروز (سه‌شنبه) به وقت استانبول با مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا دیدار و گفت‌وگو می‌کند.
 
به گزارش خبرگزاری فارس، سعید جلیلی دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران امروز (سه‌شنبه) ساعت 19:30 به وقت استانبول در محل کنسولگری ایران در این شهر، با کاترین اشتون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا ملاقات می‌کند.
 
جلیلی که روز گذشته راهی ترکیه شده بود، صبح امروز در محل نخست وزیری این کشور با رجب طیب اردوغان نخست وزیر ترکیه دیدار و گفت‌وگو کرد.
 
همچنین داوود اوغلو وزیر امور خارجه ترکیه که شب گذشته در نشست قاهره شرکت کرده بود امروز با جلیلی برای دومین بار ملاقات کرد. این دیدارها پشت درهای بسته و در خصوص مسائل مختلف منطقه‌ای، بین‌المللی و روابط دو جانبه صورت گرفت.
 
جلیلی بعد از ظهر امروز آنکارا را به مقصد استانبول ترک کرد تا با کاترین اشتون دیدار داشته باشد.


[ یادداشت ثابت - سه شنبه 91/6/29 ] [ 12:43 عصر ] [ حامی اصفهانی ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
درباره وبلاگ

آرشیو مطالب
امکانات وب

حامیان دکتر سعید جلیلی

آمار وبلاگ گام یازدهم