ابزار وبلاگ

جلیلی: راه حل مسائل سوریه داخلی است - گام یازدهم
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گام یازدهم

جلیلی: راه حل مسائل سوریه داخلی است

دبیر شورایعالی امنیت ملی کشورمان گفت راه حل مسائل سوریه داخلی است و کسی حق دخالت در امور این کشور را ندارد.





به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر و تفسیر برون مرزی، سعید جلیلی دوشنبه در دیدار محمد صبحی ابوشامات، رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس سوریه در تهران، افزود از همه ابتکارها برای گفت وگوهای ملی در سوریه، حمایت می کند.
جلیلی با اشاره به پیشینه فرهنگی و قابلیت های سوریه، تصریح کرد حامیان تروریسم و خونریزی در سوریه، نمی توانند مدافع حقوق ملت و دموکراسی در سوریه باشند.
دبیر شورایعالی امنیت ملی با اشاره به جایگاه سوریه در تحولات سه دهه اخیر منطقه و یادآوری تلاش دشمنان برای انتقام گیری از محور مقاومت، گفت دولت و مردم سوریه با پایداری خود اقتدار مقاومت را نمایش دادند.
جلیلی با تاکید بر این که مقاومت امروز ملت سوریه در برابر دشمنان خارجی و تروریسم داخلی به سبب اقتدار ناشی از سه دهه مقاومت دولت و مردم سوریه در برابر رژیم صهیونیستی است، افزود سوریه با عبور از این بحران بدون شک مقتدرتر از گذشته خواهد شد.

رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس سوریه نیز با اشاره به نقش مهم جمهوری اسلامی ایران در حل بحران های منطقه ای، گفت ایران و سوریه با حمایت از مقاومت عامل ثبات و امنیت منطقه به شمار می روند.
محمد صحبی ابوالشامات، رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس سوریه و خانم «فادیا دیب» رییس کمیسیون امور خارجی مجلس سوریه، برای دیدار و گفت و گو با مقامات جمهوری اسلامی ایران روز یکشنبه در صدر هیاتی پارلمانی وارد تهران شدند.

[ یادداشت ثابت - دوشنبه 91/7/4 ] [ 9:51 صبح ] [ حامی اصفهانی ] [ نظر ]
درباره وبلاگ

آرشیو مطالب
امکانات وب

حامیان دکتر سعید جلیلی

آمار وبلاگ گام یازدهم