ابزار وبلاگ

آخرین اخبار انتخابات - گام یازدهم
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گام یازدهم

آخرین اخبار انتخابات

*مهدی کروبی در پیامی به سران جبهه دوم خرداد از آنان خواسته تا روی گزینه حداکثری سرمایه گذاری کنند. کروبی در این پیام خواستار معرفی سید حسن خمینی به عنوان گزینه مطلوب و حداکثری اصلاح طلبان شده است.

*اخیرا جامعه روحانیت مبارز اقدام به تشکیل کمیته ای جهت بررسی آرایش انتخاباتی جریان های سیاسی و وضعیت کاندیداهای ریاست جمهوری کرده است. این کمیته موظف است کاندیداهای مطلوب را جهت تصمیم گیری نهایی به جامعه روحانیت معرفی نماید.

*سعید حجاریان در جلسه ای مجددا بر ضرورت تشکیل پارلمان اصلاحات تاکید کرده و گفته است:"پارلمان اصلاحات یک ضرورت انکار ناپذیر است که این دستاوردها را خواهد داشت:1-شبکه اجتماعی اصلاح طلبان شکل می گیرد.2-هزینه فعالیت سیاسی برای سران اصلاحات کاهش پیدا کرده و بیش از 300 عضو پارلمان درگیر کار سیاسی و مبارزه خواهند شد.3- پارلمان اصلاحات نماد ملی و کشوری پیدا کرده و از حالت مرکزنشینی و نسخه نویسی خارج می شویم .4-ویترین فعالیت سیاسی ما از وضعیت رادیکال به دمکرات منتقل می شود.

*جلسات هفتگی سعید حجاریان و عبدالله نوری چند هفته ای است که تعطیل شده است. برخی چهره های اصلاح طلب معتقدند با مرکب چموش عبدالله نوری نمی توان به مقصد رسید. طیف دیگری نیز معتقدند ورود نوری برای به قدرت رسیدن طیف اصفهانی کارگزاران طراحی شده است.

*شنیده ایم محمد خاتمی مخالف بازگشت مهدی هاشمی به کشور بوده است. خاتمی معتقد بود بازگشت مهدی هاشمی به منزله بازخوانی مجدد دوران فتنه و امنیتی شدن فضای کشور خواهد شد.


[ یادداشت ثابت - جمعه 91/7/8 ] [ 2:7 عصر ] [ حامی اصفهانی ] [ نظر ]
درباره وبلاگ

آرشیو مطالب
امکانات وب

حامیان دکتر سعید جلیلی

آمار وبلاگ گام یازدهم