ابزار وبلاگ

آخرین اخبار انتخابات - گام یازدهم
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گام یازدهم

آخرین اخبار انتخابات

*محمدحسین کروبی فرزند مهدی کروبی هفته گذشته دیداری با محمد خاتمی داشته است. در این جلسه پسر کروبی از اینکه خاتمی چندی قبل از مادر وی عیادت کرده تشکر نموده است. وی همچنین حامل پیام پدرش برای خاتمی بوده که اهم آن چنین بوده است:

1-شما چهره تاریخی و تاثیر گذار در اصلاحات هستی و باید اینگونه باقی بمانی.

2-نباید بگذاری جریان اصلاحات دچار انشقاق و چند دستگی شود.باید دعوای مجمع و کارگزاران را هر چه زودتر به پایان برسانید.

3-روی تشکیل اتاق فکر و پارلمان اصلاحات باید سرمایه گذاری نمایی.این پارلمان ضمن تشکیل شبکه اجتماعی باعث تقسیم هزینه فعالیت سیاسی می شود.

4-در معامله با نظام مراقب باش رکب نخوری و بدون دادن امتیاز بازی گرم کن انتخابات نشوی.

5-در معامله با نظام رفع حصر من و موسوی و بقیه زندانیان را به عنوان یک مطالبه غیرقابل گذشت مطرح کن.

*افطاری امسال خاتمی تبدیل به وزن کشی سیاسی وی شده است.در میتینگ افطاری سال گذشته خاتمی برخی چهره ها همچون سید حسن خمینی و خوئینی ها شرکت نکردند که باعث دلخوری شدید وی شد. خاتمی امسال موسوی لاری و مجید انصاری را مامور کرده تا از مهمانان به صورت ویژه دعوت نمایند تا گزک به دست رسانه ها نیفتد. خاتمی در صدد نشان دادن وزن و جایگاه خود به امثال عبدالله نوری است.


*موسوی خوئینی ها با رد گزینه های مطرح در میان اصلاح طلبان گفته:" بهترین گزینه ما برای انتخابات ریاست جمهوری شخص محمد خاتمی است. در حال حاضر بزرگترین مشکل ما این است که برای آینده کادر سازی نکرده ایم و شخص یا اشخاصی مثل خاتمی را پرورش نداده ایم.خاتمی همچنان محبوبیت دارد و می تواند موج آفرین باشد .

*برخی رسانه های عربی منطقه به ویژه شبکه های تلویزیونی العربیه و الجزیره اخیر اقدام به برقراری ارتباط با برخی خبرنگاران ایرانی جهت همکاری و جذب آنها نموده اند. این تماس ها به منظورسرمایه گذاری آنان درانتخابات ریاست جمهوری سال 1392 کشورمان صورت می پذیرد.این رسانه ها از تجربه بی بی سی در سال 87 و 88 سود می برند که سرمایه گذاری ویژه ای برای شناسایی،جذب،آموزش و بکارگیری خبرنگاران ایرانی نمود و نقش موثری در شعله ور کردن فتنه 88 داشت.

*در راستای برگزاری افطارهای سیاسی، انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران اقدام به برگزاری مراسم افطار با حضور بخشی از اعضای حزب منحله مشارکت کرد. این مراسم که در باشگاه دانشگاه تهران واقع در پردیس مرکزی برگزار شد اعضای حزب منحله مشارکت، دفتر تحکیم و برخی زندانیان فتنه که به مرخصی آمده اند حضور داشتند. این مراسم با سخنرانی رضا خاتمی، امامت جماعت محسن رهامی و حضور حبیب الله بیطرف،داود سلیمانی،علی شکوری راد،معصومه ابتکارو زهرا شجاعی برگزار شد.
رضا خاتمی در سخنان خود نهادهای اطلاعاتی را متهم کرد که به دنبال سناریونویسی برای اصلاح طلبان هستند تا با تکثر کاندیدا و کاندیدای ضعیف وارد انتخابات شوند.


[ یادداشت ثابت - یکشنبه 91/5/9 ] [ 12:31 عصر ] [ حامی اصفهانی ] [ نظر ]
درباره وبلاگ

آرشیو مطالب
امکانات وب

حامیان دکتر سعید جلیلی

آمار وبلاگ گام یازدهم