ابزار وبلاگ

چه خبر از انتخابات ؟؟ - گام یازدهم
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گام یازدهم

چه خبر از انتخابات ؟؟

*نشست انتخاباتی گروهی از اصلاح طلبان در پنجاب آمل برگزار شده است. حمید رضاجلایی پور، محمد نعیمی پور وباقر نبوی از جمله سخنرانان این همایش بودند.نعیمی پور ضمن ارائه گزارشی از برنامه انتخاباتی اصلاح طلبان، گفته است:" ما از انقلابیم و باید انقلابی بمانیم و بر اساس قانون اساسی فعالیت کنیم."جلایی پورهم از چهار بحران مشروعیت، کارآمدی،مشارکت ومقبولیت سخن گفته و تاکید کرده "ما با پذیرش قانون اساسی باید در انتخابات حضوری فعال داشته باشیم."

*یکی از کاندیداهای احتمالی ریاست جمهوری در جلسه ای با گلایه از اصولگرایان گفته" من از خودی ها دلگیرم که کوچکترین ضعف ما را بزرگ می کنند و هر کار مثبت مان را به حساب انتخابات می گذارند." وی ضمن قبول فساد برخی اطرافیانش گفته:" من به اندازه کافی کادر ندارم و اگر شما نیرو معرفی کنید من بلافاصله جایگزین خواهم کرد."

*اصلاح قانون انتخابات در دستور کار مجمع تشخیص مصلحت نظام قرار خواهد گرفت. در قانون اساسی درباره نظارت بر انتخابات که وظیفه شورای نگهبان است قانون داریم اما قانونی درباره مجری انتخابات  که دولت است نداریم. در زمان ریاست پورمحمدی بر وزارت کشور، اصلاحات لازم در قانون انتخابات انجام شد و برای اظهار نظر به مجمع تشخیص ارجاع شد. در حال حاضر سیاست های اجتماعی در دستور کار مجمع قرار دارد که حدود دو ماه بررسی آن به درازا خواهد کشید.

*خوئینی ها از مطرح شدن نام "محمد رضا عارف" به عنوان گزینه ریاست جمهوری اصلاح طلبان عصبانی است و گفته" اگر عارف بیاید من  سکوت نخواهم کرد چرا که او را اصلاح طلب نمی دانم و در این باره شخصا بیانیه خواهم داد." خوئینی ها معتقد است معرفی امثال جهانگیری و عارف یعنی آبروریزی برای اصلاح طلبان، چون هیچ کدام از این کاندیداها نه اهل چالش و ایستادن در برابر فشارها هستند و نه رای آور.


[ یادداشت ثابت - جمعه 91/5/7 ] [ 2:27 عصر ] [ حامی اصفهانی ] [ نظر ]
درباره وبلاگ

آرشیو مطالب
امکانات وب

حامیان دکتر سعید جلیلی

آمار وبلاگ گام یازدهم