ابزار وبلاگ

کلید خورد ........؟؟!!!کاندیدای مورد نظر اصلاح طلبان - گام یازدهم
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گام یازدهم
تبلیغات انتخاباتی محمدعلی نجفی از اعضای حزب کارگزاران سازندگی و مورد حمایت اصلاح طلبان ‌با انتشار پوسترهای تبلیغاتی کلید خورد.
 گزارش مشرق به نقل از فاطر، تبلیغات انتخاباتی محمدعلی نجفی کاندیدای اصلاح‌طلبان برای انتخابات ریاست جمهوری دور یازدهم با انتشار پوسترهای تبلیغاتی به صورت غیررسمی کلید خورد.

چندی پیش نیز صفحه‌ای در «فیس‌بوک» با عنوان «هواداران دکتر نجفی جهت شرکت در انتخابات ریاست جمهوری 92» فعال شده بود.

پوسترهای تبلیغاتی آقای نجفی دارای پس‌زمینه «سبز» هستند که شباهت زیادی به پوسترهای تبلیغاتی میرحسین موسوی در انتخابات ریاست جمهوری سال 88 دارند.

پیش‌تر گزارش شده بود که اصلاح‌طلبان برای کاندیداتوری محمدعلی نجفی در انتخابات آتی ریاست جمهوری به اجماع رسیده‌اند.

طبق این گزارش، طیف نزدیک به عبدالله نوری، حزب کارگزاران سازندگی و طیف منتسب به سیدمحمد خاتمی رئیس جمهور پیشین ایران در آخرین رایزنی‌های خود تا این لحظه، محمدعلی نجفی وزیر اسبق آموزش و پرورش را بهترین گزینه برای نامزدی انتخابات پیش‌رو از جانب اصلاح‌طلبان دانسته‌ و بر حمایت از وی اجماع کرده‌اند.

چندی پیش نشریه اصلاح‌طلب «آسمان»، در گزارشی با عنوان «اصلاح‌طلبان وارد انتخابات ریاست جمهوری می‌شوند»، از محمدعلی نجفی به‌عنوان ‌گزینه مطرح این جریان برای انتخابات سال آینده نام برده و تأکید کرده بود که ‌ نجفی در مقایسه با دیگر کاندیداهای احتمالی چهره مقبول‌تر و احتمالاً رای‌آورتری خواهد داشت.

البته آقای نجفی چندی پیش با «فارس» گفت‌وگو کرده و کاندیداتوری خود در انتخابات آتی را شایعه و «گمانه‌زنی دوستان و رسانه‌ها» دانسته و تأکید کرده بود: «‌فعلاً قصد ندارم بیایم و هیچ فکری نکرده‌ام.»

تماس‌های خبرنگار با محمدعلی نجفی بی‌نتیجه مانده و دفتر وی به ما اعلام کرده که آقای نجفی پیرامون انتخابات ریاست جمهوری سال 92 مصاحبه نمی‌کند.

محمدعلی نجفی جزو بنیانگذاران حزب کارگزاران سازندگی از احزاب نزدیک به آیت‌الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص نظام به حساب می‌آید.

نجفی که هم‌اکنون در ‌شورای شهر تهران عضویت دارد، از سال 1360 الی 1364 وزیر فرهنگ و آموزش عالی و ‌در دولت موسوم به سازندگی نیز وزیر آموزش و پرورش بود که در دولت اول سیدمحمد خاتمی به ریاست سازمان برنامه و بودجه منصوب شد.

او در ایام پیش از انتخابات دور نهم ریاست جمهوری هم به عنوان یکی از گزینه‌های احتمالی مطرح بود اما این احتمال هیچ‌گاه به واقعیت نزدیک نشد.

نجفی در سال 1385 توانست به همراه 3 اصلاح‌طلب دیگر به شورای 15 نفره شهر تهران راه پیدا کند.


[ یادداشت ثابت - شنبه 91/7/16 ] [ 8:32 صبح ] [ حامی اصفهانی ] [ نظر ]
درباره وبلاگ

آرشیو مطالب
امکانات وب

حامیان دکتر سعید جلیلی

آمار وبلاگ گام یازدهم